دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

تفاوت بین تابلو برق TTA و PTTA

۹ بازديد
پنل ها به عنوان تابلو برق و مجموعه کنترل ولتاژ پایین در نظر گرفته می شوند و تفاوت آنها در نوع تست های انجام شده بر روی دو مدل است. قبل از اینکه در مورد تفاوت بین تابلوهای برق TTA و PTTA صحبت کنیم، مهم است که به استاندارد اصلی حاکم بر ساخت آنها، NBR IEC 60439-1:2003 کم ولتاژ سوئیچگیر و مجموعه کنترل دنده اشاره کنیم. این استاندارد به ABNT NBR IEC 61439-1:2016 نسخه تصحیح شده: 2017 به روز شد و روندی را به سمت انقراض مفهوم TTA/PTTA آغاز کرد. TTATTA از اصطلاح انگلیسی "Type-Tested Assemblies" گرفته شده است، که یک نوع کاملاً آزمایش شده است. این پانل یک سیستم ثابت است، بدون انحراف که بر عملکرد مجموعه تأثیر می گذارد و مطابق با استاندارد ABNT NBR IEC 60439-1 تأیید شده است.

 لازم به ذکر است که برخی از مونتاژها می تواند در خارج از کارخانه تولید کننده TTA انجام شود، برای برخی از نقاط خاص، به عنوان مثال، تولید یا حمل و نقل، زمانی که این اتفاق می افتد، مجموعه با تکمیل مونتاژ طبق دستورالعمل سازنده عرضه می شود. PTTAپانل PTTA «مجموعه‌های آزمایش‌شده جزئی»، که ترجمه رایگان آن از نوع تا حدی آزمایش‌شده است، فهرستی از آزمایش‌هایی دارد که باید انجام شوند، با این حال، آزمایش‌های اتصال کوتاه و افزایش دما را می‌توان برون‌یابی کرد، برای مثال با محاسبه مجموعه‌های مشابه. الزام قانونی برای رعایت کامل کلیه الزامات استاندارد عمدتاً ناشی از هنجارهای تنظیمی وزارت کار - NR10 است که در موارد 10.1.2 و 10.3.8 که اساساً به پروژه‌ها و مجموعه‌هایی اشاره دارد که باید مطابق با استانداردها باشند. مقررات فنی رسمی با رعایت استانداردهای فنی.

 علاوه بر NR10، قانون کد حمایت از مصرف کننده شماره n را نیز داریم. 8,078 هنر. 39 پاراگراف هشتم، که اساساً آن را به عنوان یک رویه سوء استفاده از عرضه هر محصول یا خدماتی در بازار که با قوانین صادر شده توسط نهادهای رسمی، در این مورد ABNT مطابقت ندارد، توصیف می کند.

 برای طراحی و عیب یابی تابلو های چنج اور، خازنی، توزیع، سی ان سی، پی ال سی، اینورتر میتوانید به سایت های زیر رجوع کنید
https://mokhtari-elect.ir/
https://www.prairielectric.com/
https://www.ecpowersystems.com/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.